martes, 26 de mayo de 2009

Ya estoy aquí! Na itt vagyok megint végre!


Hola a todos! Perdonad por no haber escrito en tanto tiempo...es que este mes han pasado muchas cosas y no he tenido tiempo, pero tengo muuucho que contaros porque he aprendido a hacer un montón de cosas, ya veréis: hablo en "delfín", que es una lengua que solo yo y, claro, los delfines conocemos. Mis padres quieren aprender también, y no lo hacen nada mal;he aprendido a coger cosas y sujetarlas fuerte;intento incorporarme cuando estoy tumbada y puedo sonreir muchísimo! Estoy hecha un solete! Sziasztok! Bocsánat, hogy ilyen sokáig nem írtam semmit....de ebben a hónapban nagyon sok minden történt és nem volt időm. Rengeteg dolgot kell elmesélnem, mert sok mindent megtanultam már, majd meglátjátok: először is beszélek "delfinül", ami csak az én nyelvem..na persze meg a delfineké...;) Anyuék szintén meg akarják tanulni, és be kell vallani nem haladnak rosszul. Megtanultam, hogy hogy kell megfogni, majd pedig erősen szorítani a dolgokat, amikor fekszem próbálgatok felülni (persze egyenlőre csak a fejemet mozgatom)és...ami Anyuéknak a legjobban tetszik: nagyon tudok vigyorogni! Majd meglátjátok egy tündérke vagyok!

No hay comentarios: